Pump2018-06-27T11:36:52+00:00

Pump

OVER PUMP

Pump is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt.

Deze 60 minuten durende workout daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtsoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel!

Zoals bij alle andere Les Mills programma’s, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd met nieuwe muziek en nieuwe choreografie.

Een typische les

Pump is ontwikkeld om je kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zoveel mogelijk calorieën te verbranden om een maximaal effect te behalen. Door de zorgvuldig gekozen muziektracks wordt de les echt een feestje en vergeet je snel dat je met een workout bezig bent. Een reguliere les duurt 60 minuten.

Bij de warming-up bij PUMP start je met lichte gewichten, om je lichaam in beweging te krijgen.
Je instructeur leidt je daarna door het grootste deel van de training, waarbij elke belangrijke spiergroep aan bod zal komen, waaronder borst-, rug-, schouder- en buikspieren.

We garanderen je dat je je spieren voelt branden voordat we bij de cooling-down zijn aan beland.
De cooling-down bestaat uit rustige muziek en hierbij rek en strek je je spieren om het risico van spierpijn of blessures te minimaliseren.

Voordelen

  • Helpt je 600 calorieën per les te verbranden lichaamsvet te verliezen
  • Verbetert je kracht
  • Verbetert je algehele conditie
  • Vormt en toont je spieren
  • Verbetert je botdichtheid (helpt botontkalking te voorkomen)
  • Laat je sterk en vol zelfvertrouwen voelen
Joy-Me Pump Sportcentrum Groepsles

Onze top tips voor een veilige pump les

  • Een goede houding is de basis voor alle oefeningen. Richt je vanaf het begin op het eigen maken van een goede techniek. Check out de sectie Learning the Moves voor meer specifieke tips.
  • Overdrijf niet met de gewichten – vergeet niet dat PUMP met veel herhalingen werkt om je spieren te vormen en te versterken. Start geleidelijk en verhoog na zes weken de zwaarte van je gewichten.
  • Let erop dat je je gewrichten bij elke oefening altijd licht gebogen houdt -dus niet op slot- en voer de bewegingen soepel uit.

Wat heb ik nodig tijdens de les?

  • Comfortabele sportkleding
  • Sportschoenen. Wij raden cross-trainers aan in plaats van hardloopschoenen. Cross-trainers geven je voeten een betere ondersteuning bij de oefeningen die je in de les doet.
  • Flesje water of bidon
  • Handdoek.

LESTIJDEN

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Open Chat
1
Bedankt voor je interesse in Joy Me Denekamp. Dit is een Facebook chat, antwoorden komen ook in de Facebook Messenger.

Start