Attack2018-06-27T11:38:11+00:00

Attack

ATTACK

Attack is de sport-geïnspireerde cardio workout voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze high-energy interval training combineert atletische bewegingen met aerobe kracht en stabilisatie oefeningen. Dynamische instructeurs en krachtige muziek motiveren iedereen in de richting van hun fitnessdoelen – van de recreatieve tot de hard-core sporter! Net als bij alle Les Mills programma’s, wordt Attack elke drie maanden voorzien van nieuwe muziek en choreografie.

Een typische les

Attack is een 55 minuten durende cardio training waarbij je in een mum van tijd je snelheid, conditie, kracht en behendigheid verbetert. Laat je helemaal meeslepen door de groepsdynamiek die zo kenmerkend is voor Attack.

1. Je instructeur leidt je eerst door een warming-up, met grote en eenvoudige bewegingen. Geleidelijk aan worden de oefeningen intensiever.

2. Daarna beland je in een zone met twee intensieve pieken die gericht zijn op herstel en opbouw.
Deze tracks richten zich op zowel je boven- als je onderlichaam.
Ga diep en zet door! Geniet van de groepsdynamiek en test je snelheid en coördinatie.

3. Het laatste nummer geeft je de tijd om te herstellen, te rekken en te strekken.
Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep van deze pittige BodyAttack workout.
The fastest way to get in shape!

Voordelen

  • Verbrandt weerzinwekkend veel calorieën
  • Vormt en verbetert je lichaam
  • Verbetert je algehele conditie en uithoudingsvermogen voor sporten, waar je veel energie voor nodig hebt
  • Verbetert je coördinatie en lenigheid
  • Ontwikkelt nog meer kracht, doordat je kernspieren extra worden traint
  • Verbetert je gezondheid en versterkt je botten
  • Verhoogt je hart-en longcapaciteit door middel van een full-body cardio workout

Hoe fit moet ik zijn?

Attack is voor iedereen met een gemiddeld fitnessniveau. De bewegingen zijn eenvoudig en je hoeft geen vlekkeloze coördinatie te hebben. Go for it!

Hoe vaak moet ik een les volgen?

We raden je aan om tussen lessen minimaal één rustdag te plannen. Voor de beste resultaten kun je het beste drie Attack lessen per week volgen.

Wat moet ik meenemen?

Draag kleding die je ook tijdens andere trainingen draagt en die comfortabel zit. Zorg ook voor een flesje water, een handdoek en wees gemotiveerd.

LESTIJDEN

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Open Chat
1
Bedankt voor je interesse in Joy Me Denekamp. Dit is een Facebook chat, antwoorden komen ook in de Facebook Messenger.

Start